Friday, May 3, 2013

GAWAI 2012

Gawai taun nyin kemari, kami menyanak pulai gawai ngagai menua bini aku di batang rajang. Nyadi gawai taun tu dipelaba ke aku gawai ba rumah panjai aku, betukar-tukar meh dini alai endur ngintu pengerami, kelebih agi maya ngintu ari gawai.Pengerancak pengerami ba menua tauka ba sesebuah rumah panjai enda ulih disema ke agi endang sigi rami, tusah ga aku ka manding kengau pengerami bukai. Peda aja meh gambar ke bisi di ambi aku gawai taun nyin suba..
 Bakatu meh gaya whaft xpress enti lebuh maya orang pulai gawai ke menua tauka rumah panjai diri empu. Sampai ke saritu, tu aja meh cara tauka jalai kena kami di menua tunga ke KAPIT ditu mulai ke diri maya gawai.
 Ka pan enda nadai ga cara bukai, jalai alun/jalai raya lalu mpai ga digaga perintah taja pan udah bepuluh taun kitai udah merdeka. Aku ngarap ka bala tuai2 perintah enggau perintah ke megai menua patut berunding ke penusah rakyat di menua kapit.
 bakatu meh gaya maya nepan xpress, ndai ndur duduk agi di dalam..ka pan enda di luar meh duduk ngelaban panas, ngelaban ujan kena ngenatai ke diri ke rumah panjai diri empu. Penyauh rumah panjai sida bini aku ianya 2 jam ngena xpress ari pasar kapit.
 Sigi gaya meh enti ari gawai...ai tuak enda kala nadai. Ngirup enda ibuh di tanya, nyawa aja ke ditanya. Enti sigi nyawa lubang maioh gik gak neh. Pesan aku enti maya ngirup nemu2 meh nagang diri, enggai ke enti udah kelalu mabuk nyau lain ulah di peda orang.
 Teresang..digaga ari bulu dikena manggai ke piring enti lebuh maya orang bisi gawa lebuh maya gawai.
 Bakanya meh cara ngaga teresang, enti meda baka ke nyamai ngaga nya..lebuh diri empu ka nguji ngaga tak nyau kusir2 ga jari neh.
 Nama tu kini?? Hahaha...telu manuk kena muai matak.
 teresang udah ka tembu da..
 Perengka ke dikena bala ipar bilik sepiak aku gawa tok..
 Agi benung ngadu ke teresang
 Ngirup ai tuak dulu..aus unggal??
 Baku, dalam baku bisi sirih, insap enggau ....?? nama nda nya kini.??
 Nda nemu aku nama tuju lampu ngau baku nya engkah tisi babi nya...neti ktak nemu madah ke aku auk.
 Anak aku enggai enda ngau orang ngeruh ai di tanju sebedau orang ngadau ke pengawa sandau ari.
 Pama akih tu..bisi dibagi ngau orang pemancar iya.
 Ka miring da tu asai aku..
 Nama pengawa tu...
 Piring..
 Ngulih ke atau babi..
 Ngulih ke atau babi
 Atau babi...nda aku nemu madah ke kitak nama tuju atau babi tu...sapa2 ke nemu padah ke diak meh
 Nganti orang ke nunu lalu ngintu aja babi tu...ke tabas ndang numur satu.
 MUlai kediri..
 Xpress ke dulu gik ari kami..
Penuduk di dalam xperss semampai penuh belama..kelebih agi lebuh maya pulai gawai. Duduk di atas perabung xpress meh..ka pan enda kena ngenatai kediri ngagai palan ke di tuju.
Nya aja ke sekali tu.

No comments:

Post a Comment