There was an error in this gadget

Monday, July 26, 2010

Friday, July 23, 2010

Thursday, July 8, 2010

BERMINAT??!!! Tengok dulu la..

pernah tak korang tengok duit nie...seingat-ingat aku, aku tak pernah tengok duit ni sejak lahir lagi. Tak tau la bila duit ni dibuat. Nie pun kawan aku yang simpan..ntah kat mana dia dapat. Limited tau, satu keping nie jer yang dia ada. Dia minta aku share ngan member-member internet yang lain, dan kalau ada yang berminat untuk koleksi...
bahagian belakang nya. Ada yang berminat..hubungi saya di talian 0194595148 atau emel saya di terjahborneo@gmail.com.